Subject: "Pärnu maakond, Lääneranna vald, Nõmme küla, riigitee 19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi km 63,165 ja Piio-Mustjala tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-02 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Henri Daniel Ots'" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 08:48:21 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Pärnu maakond, Lääneranna vald, Nõmme küla, riigitee 19101
Audru-Tõstamaa-Nurmsi km 63,165 ja Piio-Mustjala tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-02 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Pärnu maakond, Lääneranna vald, Nõmme küla, riigitee 19101
Audru-Tõstamaa-Nurmsi km 63,165 ja Piio-Mustjala tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Varbla metskond 8 (katastritunnusega 86301:004:0455) kinnistule riigimetsa
majandamiseks juurdepääsutee rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/nhcmwgwq4az6h2l403oo7/CD_PP-24-02_Piio-Must
jala-tee_290124.zip?rlkey=ik34bxjknngovouok8by383tq
<https://www.dropbox.com/scl/fi/nhcmwgwq4az6h2l403oo7/CD_PP-24-02_Piio-Mus
tjala-tee_290124.zip?rlkey=ik34bxjknngovouok8by383tq&dl=0> &dl=0

Koopia:

Henri Daniel Ots [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]